گروه آموزشی مای پی تی ای (mypte)

  • ۰
  • ۰

طبق تحقیقات انجام شده هنوز هم کاربرد مدرک تافل از تمامی مدارک دیگر در دنیا بیشتر است و تقریبا تمام کشور های انگلیسی زبان این مدرک را معتبر و با ارزش می دانند. پذیرش این مدرک برای مهاجرت به کانادا ، استرالیا ، آمریکا و انگلیس تقریبا می توان گفت صد در صد می باشد. جدای اینکه تافل تا چه حد معتبر است ، از دیگر کاربردهای مدرک تافل این است که حتی مدرسینی که قصد تدریس زبان انگلیسی را دارند بهترین راه برای نشان دادن مهارت و تسلط خود ، گرفتن نمره خوب در تافل می باشد. در ادامه این مقاله به بررسی مزایای داشتن مدرک تافل می پردازیم. با ما همراه باشید.

منابع وسیع و رایگان بسیار برای آمادگی حضور در آزمون

برای شرکت در آزمون زبان اولین چیزی که مهم می باشد این است که آن آزمون منابع زیادی داشته باشد این منابع شامل سوالات اصلی آزمون در آزمون های سال های اخیر خواهند بود که فضای واقعی آزمون را برای شما به خوبی بازسازی کند و از نظر آموزشی، ارزش بسیار بالایی برای بالا بردن سطح آمادگی شما در آزمون خواهند داشت. تجربه نشان داده است که مطالعه ی این منابع می تواند اثر صد در صد مثبتی در روند آماده سازی شما برای حضور در آزمون داشته باشد. آزمون تافل تمامی این خصوصیات را در بر دارد و به شما کمک می کند در زمان آزمون کاملا آمادگی داشته باشید، تمرین با سوالات واقعی آزمون تافل، تاثیر بسیاری در بالا بردن اعتماد به نفس شما برای حضور در این آزمون خواهد داشت. 

منابع آزمون تافل

ساختاری کاملا استاندارد

آزمون TOEFL دارای چهار بخش خواندن،شنیداری، مکالمه و نوشتاری می باشد. این چهار مهارت دقیقا مهارت هایی هستند که شما برای تسلط به هر زبانی در دنیا به آن ها نیاز خواهید داشت. گرفتن یک نمره ی خوب در آزمون تافل نشان دهنده ی سطح بالای توانایی شما در چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی خواهد بود و فراهم کننده ی شرایط موفقیت شما در محیط های کلاسی و آکادمیک و همچنین محیط های کاری خواهد بود.

سهولت در دسترسی

آزمون تافل در یک روز برگزار می شود و دیگر نیازی به مراجعه دوباره و چندباره برای ادامه  مراحل آزمون نمی باشد ولی در آزمون آیلتس مراحل آزمون چند روزه است که این برای شما هزینه زمانی و مالی بیشتری می تراشد.

آزمون تافل در سال حدود 30الی 40 بار تکرار می شود و این به شما کمک می کند تا احتمال قبولیتان به شدت بالا رود.

بیشتر بخوانید: نکاتی برای روز قبل آزمون تافل که حتما باید بدانید

سنجش دقیق

 طراحی آزمون تافل علمی و عملی است و عملکرد مناسب در این آزمون تاثیر بسیاری در تحت تاثیر قرار دادن مسئولین پذیرش در هر دانشگاه یا مرکز آموزشی دارد. زیرا در بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا با مشاهده نحوه ی عملکرد شما در آزمون TOEFL از سطح مهارت های زبان انگلیسی شما آگاه می شوند. این قضیه برای تمامی متقاضیان کار و علاقه مندان به پیشرفت شغلی نیز صدق می کند.

گزینه های انتخابی بیشتر

در هزاران کشور و هر کشور حدود 9000 کالج ملاک پذیرش شخص را نمرات گرفته شده در آزمون تافل قرار می دهند پس شما می توانید به راحتی با شرکت در آزمون تافل و اخذ مدرک آن حق انتخاب بالایی برای تحصیل در بهترین دانشگاه ها داشته باشید. علاوه بر این شما با داشتن مدرک تافل می توانید موقعیت بسیار خوب برای داشتن کسب و کاری خوب و موفق داشته باشید.

 

گزینه های انتخابی زیاد

 

راحتی ثبت نام در آزمون

شما می توانید در هر جای دنیا که باشید به صورت آنلاین برای شرکت در آزمون اقدام کرده و ثبت نام کنید و مراکز برگزاری این آزمون معمولا در سراسر دنیا می باشد

ثبت نام در آزمون

ارزیابی منصفانه تر در قسمت اسپیکینگ

در آزمون های دیگر بخش اسپیکینگ توسط یک نفر ارزیابی می شود و خب ممکن است آن فرد به هر دلیل غیر منطقی نمره ای شما استحقاق آن را دارید را به شما ندهد و این انصافانه نیست اما در تافل این بخش توسط 3الی6ارزیاب بررسی خواهد شد و شما در این بخش که اکثرا در آن نگران هستند می توانید با خیالی راحت تر نمره ای بهتر بگیرید.

همچنین می توانید برای شرکت در دوره ی کلاس های خصوصی تافل با شماره های زیر تماس بفرمائید:

0912-3109856

021-26421352

 

 

  • ۹۹/۰۷/۰۹
  • mypte mypte

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی