گروه آموزشی مای پی تی ای (mypte)

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طبق تحقیقات انجام شده هنوز هم کاربرد مدرک تافل از تمامی مدارک دیگر در دنیا بیشتر است و تقریبا تمام کشور های انگلیسی زبان این مدرک را معتبر و با ارزش می دانند. پذیرش این مدرک برای مهاجرت به کانادا ، استرالیا ، آمریکا و انگلیس تقریبا می توان گفت صد در صد می باشد. جدای اینکه تافل تا چه حد معتبر است ، از دیگر کاربردهای مدرک تافل این است که حتی مدرسینی که قصد تدریس زبان انگلیسی را دارند بهترین راه برای نشان دادن مهارت و تسلط خود ، گرفتن نمره خوب در تافل می باشد. در ادامه این مقاله به بررسی مزایای داشتن مدرک تافل می پردازیم. با ما همراه باشید.

منابع وسیع و رایگان بسیار برای آمادگی حضور در آزمون

برای شرکت در آزمون زبان اولین چیزی که مهم می باشد این است که آن آزمون منابع زیادی داشته باشد این منابع شامل سوالات اصلی آزمون در آزمون های سال های اخیر خواهند بود که فضای واقعی آزمون را برای شما به خوبی بازسازی کند و از نظر آموزشی، ارزش بسیار بالایی برای بالا بردن سطح آمادگی شما در آزمون خواهند داشت. تجربه نشان داده است که مطالعه ی این منابع می تواند اثر صد در صد مثبتی در روند آماده سازی شما برای حضور در آزمون داشته باشد. آزمون تافل تمامی این خصوصیات را در بر دارد و به شما کمک می کند در زمان آزمون کاملا آمادگی داشته باشید، تمرین با سوالات واقعی آزمون تافل، تاثیر بسیاری در بالا بردن اعتماد به نفس شما برای حضور در این آزمون خواهد داشت. 

منابع آزمون تافل

ساختاری کاملا استاندارد

آزمون TOEFL دارای چهار بخش خواندن،شنیداری، مکالمه و نوشتاری می باشد. این چهار مهارت دقیقا مهارت هایی هستند که شما برای تسلط به هر زبانی در دنیا به آن ها نیاز خواهید داشت. گرفتن یک نمره ی خوب در آزمون تافل نشان دهنده ی سطح بالای توانایی شما در چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی خواهد بود و فراهم کننده ی شرایط موفقیت شما در محیط های کلاسی و آکادمیک و همچنین محیط های کاری خواهد بود.

سهولت در دسترسی

آزمون تافل در یک روز برگزار می شود و دیگر نیازی به مراجعه دوباره و چندباره برای ادامه  مراحل آزمون نمی باشد ولی در آزمون آیلتس مراحل آزمون چند روزه است که این برای شما هزینه زمانی و مالی بیشتری می تراشد.

آزمون تافل در سال حدود 30الی 40 بار تکرار می شود و این به شما کمک می کند تا احتمال قبولیتان به شدت بالا رود.

بیشتر بخوانید: نکاتی برای روز قبل آزمون تافل که حتما باید بدانید

سنجش دقیق

 طراحی آزمون تافل علمی و عملی است و عملکرد مناسب در این آزمون تاثیر بسیاری در تحت تاثیر قرار دادن مسئولین پذیرش در هر دانشگاه یا مرکز آموزشی دارد. زیرا در بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا با مشاهده نحوه ی عملکرد شما در آزمون TOEFL از سطح مهارت های زبان انگلیسی شما آگاه می شوند. این قضیه برای تمامی متقاضیان کار و علاقه مندان به پیشرفت شغلی نیز صدق می کند.

گزینه های انتخابی بیشتر

در هزاران کشور و هر کشور حدود 9000 کالج ملاک پذیرش شخص را نمرات گرفته شده در آزمون تافل قرار می دهند پس شما می توانید به راحتی با شرکت در آزمون تافل و اخذ مدرک آن حق انتخاب بالایی برای تحصیل در بهترین دانشگاه ها داشته باشید. علاوه بر این شما با داشتن مدرک تافل می توانید موقعیت بسیار خوب برای داشتن کسب و کاری خوب و موفق داشته باشید.

 

گزینه های انتخابی زیاد

 

راحتی ثبت نام در آزمون

شما می توانید در هر جای دنیا که باشید به صورت آنلاین برای شرکت در آزمون اقدام کرده و ثبت نام کنید و مراکز برگزاری این آزمون معمولا در سراسر دنیا می باشد

ثبت نام در آزمون

ارزیابی منصفانه تر در قسمت اسپیکینگ

در آزمون های دیگر بخش اسپیکینگ توسط یک نفر ارزیابی می شود و خب ممکن است آن فرد به هر دلیل غیر منطقی نمره ای شما استحقاق آن را دارید را به شما ندهد و این انصافانه نیست اما در تافل این بخش توسط 3الی6ارزیاب بررسی خواهد شد و شما در این بخش که اکثرا در آن نگران هستند می توانید با خیالی راحت تر نمره ای بهتر بگیرید.

همچنین می توانید برای شرکت در دوره ی کلاس های خصوصی تافل با شماره های زیر تماس بفرمائید:

0912-3109856

021-26421352

 

 

  • mypte mypte
  • ۰
  • ۰

آموزشگاه زبان خوب برای آزمون تافل ویژگی های منحصر به فردی دارد و تمام نیازهای زبان آموزان در نظر می گیرد. آموزشگاه خوب تلاش می کند با جدیدترین متدها و روش ها زبان های خارجی را به زبان آموزان آموزش دهد. اگر به دنبال یک آموزشگاه خوب هستید گزینه های زیادی به صورت آفلاین و آنلاین برای موفقیت در آزمون تافل وجود دارد. با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید.

افرادی که مبتدی هستند و متقاضی نمره تافل بالایی هستند ابتدا باید دوره های TOEFL ROOKIE  و TOEFL PRO را بگذرانند. سپس وارد دوره های TOEFL MASTER شوند.افرادی که درسطح INTERMEDIATE هستند و نمره بالای ۱۰۰ می خواهند می بایستی دوره های TOEFL  EXPERT  را حتما بگذرانند.

ازمون تافل

انواع کلاس های تافل

کلاس هایی که برای آموزش و آماده سازی آزمون تافل طراحی شده دو نوع می باشد که در ادامه به تفاوت این دو می پردازیم

کلاس تافل آفلاین

دوره های آفلاین برای کسانی که علاقه مند به یادگیری در یک گروه هستند و از ارتباط با معلم و سایر زبان آموزان لذت می برند، بسیار مناسب است. این دوره ها پرهزینه هستند اما مفید تر می باشند کلاس های آفلاین آزمون تافل به دو دسته ی کلاس های خصوصی و کلاس های دست جمعی دسته بندی می شوند که شما باید با توجه به ویژگی های شخصیتی و شرایط خود روش یادگیری مناسب را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: معلم خصوصی تافل

کلاس تافل آنلاین

معمولا کلاس های آنلاین راحتی بیشتری برای زبان آموز دارد چراکه شما به راحتی در خانه آموزش خواهید دید و از مزایای فرآیند یادگیری ساختار یافته بهره‌مند خواهید شد. همچنین کلاس های آنلاین از هزینه کمتری برخوردارند.از دیگر مزایای این نوع کلاس ها می توان به راحتی ارتباط در اقسا نقاط کشور اشاره کرد زیرا مهم نیست که شما کجا زندگی می‌کنید، اگر اتصال اینترنتی پرسرعت داشته باشید، می‌توانید از مدرسین آنلاین استفاده کنید و تحت راهنمایی‌های آن‌ها مطالعه کنید.

ویژگی های یک آموزشگاه خوب برای تافل

  1. کلاس های متمرکز بر تقویت مهارت های اسپیکینگ و لیسنینگ و رایتینگ و ریدینگ
  2. به کارگیری تکنیک های معتبر تست زنی تافل
  3. استانداردهای بین المللی در نحوه برگزاری کلاس تافل برای گرفتن نمره مناسب
  4. استفاده از کتاب های آموزشی و منابع معتبر برای آموزش
  5. و در نهایت هزینه ی مناسب

آموزشگاه تافل

ویژگی هایی که یک مدرس تافل باید داشته باشد

  • دانش بالا و بروز بودن آموزش ها انگلیسی
  • سنجش و آنالیز سطح یادگیری زبان آموزان
  • استفاده از شیوه های کاربردی در تدریس
  • معرفی منابع به روز تافل

منابع معتبر برای آزمون تافل

  • کرکینگ تافل آی بی تی
  • تافل آی بی تی پریمیر
  • راهنمای اصلی ای تی اس برای تافل

شما عزیزان می توانید جهت شرکت در کلاس های تدریس خصوصی تافل با شماره های زیر تماس بگیرید:

0912-3109856

021-26421352

 

  • mypte mypte