گروه آموزشی مای پی تی ای (mypte)

  • ۰
  • ۰

یکی از انواع آزمون آیلتس آزمون آیلتس UKVI می باشد که برای افرادی طراحی شده که قصد مهاجرت و یا ادامه تحصیل در انگلستان را دارند و در وقاع تنها آزمون قابل قبول انگلستان برای مهاجرت UKVI می باشد. در این مقاله شما را با بخش های مختلف این آزمون آشنا خواهیم کرد.

 

 

ثبت نام آزمون آیلتس UKVI

ثبت نام در این آزمون مشابه دیگر آزمون های آیلتس بوده و به دو صورت کاذی و کامپیوتری برگزار می شود. لازم به ذکر است زمان آزمون شفاهی 12 روز پیش از آزمون به شما اعلام می گردد. مورد دیگری که حتما باید به آن توجه کنید این است که در موسسات مورد تائید انگلستان ثبت نام نمائید.

درخواست کارنامه اضافی آزمون آیلتس UKVI

طبق قوانین شما میتوانید ۵ نسخه از کارنامه خود را به سازمان های مختلف ارسال کنید و یک کپی از آن را خودتان داشته باشید. توجه داشته باشید در نگهداری این کارنامه دقت کنید چراکه کارنامه المثنی صادر نخواهد شد.

 

 

بیشتر بخوانید: دانلود رایگان منابع آیلتس

اعتراض به نمره آزمون آیلتس UKVI

اگر فکر میکنید در نمره شما اشتباهی شده است شما میتوانید اعتراض خود را نسبت به آن مهارت ثبت کنید و درخواست تجدید نظر کنید. شما باید هزینه ای را پرداخت کنید سپس آزمون شما بررسی خواهد شد و نتیجه آن تا ۲۱ روز بعد برایتان ارسال خواهد شد.حواستان باشد درخواست تجدیدنظر تنها تا ۶ هفته پس از برگزاری امتحان قابل انجام است.

امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و همچنین می توانید برای آمادگی در آزمون آیلتس در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس موسسه مای پی تی ای شرکت نمائید.

 

  • ۹۹/۱۱/۳۰
  • mypte mypte

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی