گروه آموزشی مای پی تی ای (mypte)

  • ۰
  • ۰

با تقویت مکالمه انگلیسی تغییر شگفتی در سطح زبان شما رخ می دهد و می توانید در مصاحبه کاری و یا بخش اسپیکینگ آزمون تافل و دیگر آزمون ها بهترین عملکرد را داشته باشید. اما چگونه؟ آیا پیدا کردن فردی که زبان انگلیسی نسبتا خوبی دارد برای یادگیری مکالمه کافی است؟ ما در این مقاله 4 مورد ساده اما مهم برای آموزش مکالمه انگلیسی را به شما زبان آموزان معرفی خواهیم کرد.

 

 

تقویت مکالمه انگلیسی

 

1/ به خودتان زمان فکر کردن دهید

برخی از افراد گمان می کنند هرچه سریعتر صحبت کنند نشانه تسلط آنهاست درصورتی که چنین نیست. حتی بهترین متکلمان زبان انگلیسی هم در بسیاری مواقع سرعت صحبت کردن خود پایین می آورند تا همه منظورشان را متوجه شوند.برای شروع کا نیازی نیست برای هر سوالی که از شما می پرسند نگران باشید و یا گمانکنید باید سریعا پاسخ دهید. به خودتان زمان دهید و کمی فکر کنید تا کلمات درست را در جمله مورنظر خود قرار دهید. فراموش نکنید آهسته جواب دادن با یک پاسخ صحیح بسیار بهتر از سرعت بالا اما پاسخ غلط است.

 

2/ از تکنیک کافی شاپ استفاده کنید

مردم انگلیسی زبان روزانه زمان زیادی را برای برقراری تعامل و ارتباط با یکدیگر صرف می‌کنند مثلا دوستشان را برای صرف قهوه دعوت می کنند. پایه و اساس یک مکالمه، تعامل ۲ طرف مکالمه است و شما می‌توانید فضایی مانند کافی شاپ را در کلاس درستان ایجاد کنید. می‌توانید با ایجاد یک فضای دوستانه بین دانش‌آموزان مکالمات آن‌ها را هرچه بیشتر به دنیای واقعی نزدیک کنید. برای این که فضای این کار آماده باشد، می‌توانید خودتان آغازگر یک مکالمه با یک معلم یا دانش‌آموز دیگر باشید.

 

3/ از بهترین منابع یادگیری و تقویت مکالمه زبان انگلیسی استفاده کنید

تعداد بسیار زیادی کتاب آموزش زبان انگلیسی در بازار وجود دارد که انتخاب بهترین آن ها برای عده زیادی از افراد کار سختی است. شما می توانید با مراجعه به سایت مای پی تی ای برترین کتاب های تقویت مکالمه انگلیسی را دانلود نمایید.

 

آموزش تقویت مکالمه انگلیسی

 

 

4/ از نرم افزارهای آموزش مکالمه انگلیسی استفاده کنید

استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی یکی دیگر از روش هایی است که باعث می شود با استفاده از تکنولوژی بتوانید آموزش ببینیم و مهارت های زبان انگلیسی خود را به خوبی تقویت کنیم.

 

مزیت های استفاده از نرم افزارهای آموزش و تقویت مکالمه

  • هر زمان از روز یا هر جایی می توان از آن ها استفاده کرد
  • فقط به یک گوشی هوشمند، یک تبلت یا یک لپ تاپ احتیاج دارید و نیازی نیست کتاب های سنگین و قطور را با خودتان حمل کنید.
  • انگیزه شما برای یادگیری بیشتر است
  • به یادگیری زبان انگلیسی به روش غوطه وری کمک می کند
  • گنجینه نامحدودی از نرم افزارها در اختیار دارید تا با سلیقه خودتان، گزینه ای را انتخاب کنید که بیشتر به کارتان می آید.
  •  

امیدواریم این مقاله برای شما زبان دوستان عزیز مفید باشد. همچنین می توانید برای تقویت مکالمه در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه مای پی تی ای شرکت نمایید.

تلفن:-26421352

  • ۹۹/۰۹/۱۱
  • mypte mypte

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی