گروه آموزشی مای پی تی ای (mypte)

  • ۰
  • ۰

حقیقت این است که حتی افرادی که می‌گویند انیمیشن‌ها احمقانه‌اند  و  علاقه ای به دیدنش ندارند نیز از تماشای آن‌ها لذت می‌برند. انیمیشن‌ها نه‌تنها جذاب هستند بلکه چیزهای ارزشمندی را به ما یاد می‌دهند، که در میان آن‌ها یادگیری زبان است. در این مطلب انیمیشن‌هایی را برای شما معرفی می‌کنیم که در تقویت زبان انگلیسی شما می‌توانند بسیار موثر باشند.

1- انیمیشن Angry Birds 2016

این انیمیشن برای یادگیری و تقویت عبارات و جملات روزمره زبان انگلیسی بسیار مناسب است. داستان انیمیشن در جزیره ای جریان دارد که مملو از پرندگان شاد و سرخوش می باشد که با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند. اما زمانی که خوک های سبز مرموز به جزیره می آیند، سه پرنده به نام های: “قرمز”، “چاک” و “بمب” باید بفهمند خوک ها در آن جزیره به دنبال چه چیزی هستند.

2-انیمیشن Finding Nemo (2003)

این انیمیشن خانوادگی یک انیمیشن جذاب هم برای بچه‌ها جذاب بوده و هم بزرگسالان. این انیمیشن پر از دیالوگ‌های زیبا بوده که مدت‌ها بعد از دیدن این فیلم در خاطرات شما می‌مانند. داستان این انیمیشن انقدر جذاب است که شاید یادتان برود که هدف، یادگیری زبان انگلیسی است. دنباله این انیمیشن جدیداً ساخنه شده که اسمش Finding Dory است که به همان اندازه جذابیت و ارزش دیدن دارد.

3- انیمیشن (Hotel Transylvania (2012

در این انیمیشن در حرکات صورت و دهان مقداری بزرگنمایی شده و گاهی بیش از حد حرکات دهان را می بینید. اگر با تولید صدای صحیح حروف وکلمات انگلیسی مشکل دارید بد نیست به کارکترهای اصلی فیلم که یک پسر و دختر هستند بیشتر توجه و گوش کنید. البته بعضی شخصیت ها لهجه های انگلیسی غلیظی دارند و می توانند شما را با چالش مواجه کنند.

4- انیمیشن Despicable Me

انیمیشن Despicable Me یا همان من نفرت انگیز یکی از برترین انیمیشن های تاریخ است که دارای سه سری می باشد. سبک این انیمیشن کمدی است و برای یادگیری زبان و لذت بردن شدیدا پیشنهاد می شود.

5-انیمیشن Frozen

Frozen انیمیشنی عاشقانه و در عین حال کمدی که توسط شرکت دیزنی منتشر شد. این انیمیشن جزء برترین انیمیشن های دنیا است که برای یادگیری زبان توصیه می شود.

6- انیمیشن coco

یک انیمیشن موزیکال که با دنیای مردگان آشنا می شوند،با دیدن این انیمیشن علاوه بر متن و داستان شما می توانید یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی زبان انگلیسی را تجربه کنید.

7- انیمیشن Bunyan & Babe 2017

بسیار سرگرم کننده و در عین حال گویا. این انیمیشن هم جزو آنهایی است که از عبارات پرکاربرد و روزمره زبان انگلیسی استفاده می کند و با یک بار دیدن آن مطمئنا چند بار دیگر هم انیمیشن را خواهید دید.

 

امیدواریم این مقاله برای انتخاب انیمیشن های مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک کرده باشد. همچنین برای تقویت زبان می توانید در کلاس های خصوصی آنلاین یادگیری زبان انگلیسی مای پی تی ای شرکت نمایید.

تلفن:02126421352

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۹۹/۰۹/۱۶
  • mypte mypte

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی